منتو دکور

لرنو وب

آرایش با وسایل خانه به دوراز مواد شیمیایی با وسایل خانه آرایش کنید


بدون استفاده از مواد مضر برای صورتتان میتوانید از وسایلی که در اطرافتان است برای بهتر شدن آرایش صورتتان استفاده کنید .
به اطرافتان نگاهی بیندازید ، از وسایل خانه برای آرایش استفاده کنید استفاده کنید مثلا ببنید از دسته قاشق میتوانید به عنوان کمکی برای رسم یک خط صاف در گوشه چشمتان استفاده کنید .


و اگر چشمتان پف کرده و باد دار است میتوانید قاشق را در یخچال بگذارید تا خنک شود و آن را به روی پلک خود بگذارید .

-چسب نواری :

از چسب نواری میتوانید به عنوان یک وسیله دقیق برای کشیدن خط چشم و سایه استفاده کرد . اگر شما هم میخواهید آرایش کامل زیبایی داشته باشید از این ابزار استفاده کنید .
اگر سایه زده اید و گونه هایتان رنگی شده است ،بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و تکه ای از چسب نواری را بکنید و روی رنگ های پخش شده بکشید و رنگ ها را بدون دردسر درون سطل زباله بیندازید .
چسب نواری به زیبایی به شما کمک میکند تا مدل های مختلف را بدون نیاز به شابلون به زیبایی روی ناخن هایتان لاک بزنید.

آرایش با وسایل خانه


-جوش شیرین :

از ترکیب جوش شیرین و آب گرم برای از بین بردن لک های زرد روی لباستان و لک های زرد روی ناخنتان استفاده کنید .
سی دقیقه قبل از شستشو لباس ها جوش شیرین و آب گرم را ترکیب کرده و مستقیما روی لک بپاشید . با این کار لک ها به سادگی از بین میروند .
به علاوه جوش شیرین برای از بین بردن بیماری های پوستی مانند آکنه و دیگر بیماری های پوستی و موضعی میتواند موثر باشد چراکه باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست میشود .
کافیست مقدار کمی از جوش شیرین را با آب ترکیب کرده تا به صورت خمیر نرم در بیاید آن را روی آکنه بمالید و بعد چند دقیقه ترکیب را بشویید لازم است برای گرفتن نتیجه در روز چندین بار این عمل تکرار شود.
بعضی از آقایان که دچار التهاب پوستی بعد از اصلاح هستند میتوانند ازاین ترکیب استفاده کنند تا از حساسیت احتمال جلوگیری کنند .

 

آرایش با وسایل خانه


سشوار :

با استفاده از سشوار فرمژه را گرم کنید و بعد مژه را به راحتی فرکنید این کار دواقع شبیه به فر کردن موها با سوشوار است با گرم کردن موها تغییر حالت میدهند .
برای اینکار مراقب باشید که پلکتان نسوزد اما فرموژه همچنان گرم باشد.


خمیر اصلاح :

امکان دارد شما هم گاهی هنگام آرایش کردن از اینکه لباستان به آرایش مالیده شده باشد عصبانی شده باشید . اما نگران نشوید و با خونسردی کمی خمیر اصلاح روی آن بگذارید و بعد آن را بشویید .
 

Author: Super User
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت