منتو دکور

لرنو وب

ماندگاری رنگ مو میخواهید ماندگاری رنگ مویتان فوق العاده افزایش یابد


رنگ موها در چهره تاثیر به سزایی دارد و در ابتدای امر همانقدر زیباست که شما میخواهید اما در زمدت زمان کوتاهی این زیبایی از بین میرود .
از آنجایی هم که پیدا کردن یک آرایشگر حرفه ای کار آسانی نیست حیف است بعد از اینکه به رنگ موی مورد علاقه اتان رسیده اید در

عرض یک هفته تغییر رنگ بدهد . در این مطلب به شما باید ها و نباید هایی را گوش زد میکنیم که برای مدت طولانی رنگ موهایتان ماندگار بماند .

لازم نیست هر روز موهایتان را با شامپو بشویید :
یکی از متخصصین در رنگ مو به نام استله بامهارز میگوید : شاید به نظر چرک آلود به نظر برسد اما همه افراد نیازی به این ندارند که هر روز موهایشان را باشامپو بشویند چرا که با این کار چربی های مفیدی که باعث مرطوب نگه داشتن ریشه موها میشود را میشویند .
و این امر عمر رنگ موها را کم میکند .

یکی دیگر از متخصصین در رنگ میگوید : اگر حتما باید هر روز موهایتان را بشویید فقط به پوست سرتان شامپو بزنید نه به تمامی موها ،این امر نیز به استقامت رنگ مو کمک میکند .

 

ماندگاری رنگ مو


از محصولات صحیح استفاده کنید :
اکثر اوقات رنگ پریدگی موها به طور طبیعی اتفاق می افتد اما باز هم موهای ما طراوت خود را از دست میدهند .
ریتا هازن متخصص رنگ موی افراد مشهور گفته است : خیلی اهمیت دارد که افراد از شامپوهایی استفاده کنند که برای موهای رنگ شده طراحی شده اند چرا که محصولات دیگر برای موهای رنگ شده بسیار قوی هستند و باعث از بین رفتن رنگ موها میشوند.


با موهای خشک درون استخر شیرجه نزنید :
استیت میگوید قبل از ورد به استخر موها را با آب شهری و یا آب معدنی خیس کنید ،اینکار باعث میشود که موهایتان آب شهری یا آب معدنی را جذب کند در این صورت موها کلر را جذب نکرده و نمیتواند رنگ موها را از بین ببرد .

از سرما یا گرمای زیاد دوری کنید .
برای شستن موها باید از آب ولرم استفاده کنید و در آخر موها را با آب سرد بشویید تا موهایتان براق و درخشان شود. این کار باعث ماندگاری رنگ مو میشود .

رنگ موهارا ثابت کنید .
هرچه موها رنگ بیشتری خورده باشند و هرچه آنها را بیشتر سشوار کشیده باشید مواد مغذی بیشتری از دست  داده اند . بنابراین استفاده از نرم کننده خوب باعث برگشتن و جذب مواد مغذی مو میشود و بسیار مهم است .
بهتر است از ماسک مو و یا انواع روغن مو استفاده کنید روغن مو را شب هنگام خوابیدن به موها بمالید و شب را همانگونه سپری کنید دقیقا شبیه مرطوب کننده پوست .


رنگ موها را جلا دهید :
وقتی موها را رنگ میکنید تا نوبت بعدی میتوانید به سالن های زیبایی بروید و رنگ موهایتان را جلا دهید اینگونه به ماندگاری رنگ موهایتان کمک کرده اید .

 

ماندگاری رنگ مو


به موهایتان ضد آفتاب بزنید :
موها به یو وی حساسند و در زیر نور خورشید درخشندگی خود را از دست مسدهند اگر برنامه دارید که چند ساعتی از خانه بیرون باشید باید از محصولاتی که باعث درخشان شدن موها میشود استفاده کنید .

 

ماندگاری رنگ مو

Author: Super User
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت