منتو دکور

لرنو وب

لباس عروس برازنده و شیک انتخاب لباس عروس برای هر عروس خانمی از مهمترین نکات در مراسم عروسی است زیرا هر عروسی آرزو دارد در شب عروسی مانند ستاره ای بدرخشد و بهترین باشد. براي هر عروسي خريد کردن براي روز عروسي رويايي است. اين کار هم لذت‌بخش است و هم تجربه‌اي پر از تنش و استرس. پيداکردن لباس شب عروسي براي يک عروس در طول عمر خود يک اتفاقي است که همواره در انتظار آن است. شما براي چنين لحظه‌اي بسيار صبر مي‌کنيد. براي انتخاب مناسب و اصولي اين لباس، به نکات زير توجه کنيد.
اگر لباس عروس شما فراتر از مخارج عروسي است و بودجه سنگيني دارد بهتر است که از آن صرف نظر کنيد. مي‌توانيد از يک لباس عروس ارزان قيمت‌تر استفاده کنيد. با يک لباس با قيمت مناسب‌تر هم عروس مي‌تواند در شب عروسي خود بدرخشد. با اين حال اين مهم است که  به ياد داشته باشيد که لباس عروسي که شما در روز عروسي مي‌پوشيد بسته به بودجه اي که داريد انتخاب کنيد.

به چه نکاتي بايد توجه کنيم؟
چند روز مانده به عروسي، دوباره لباس انتخابي خود را بپوشيد. بعضي از لباس هاي کرايه اي کهنه شده اند، حتما لباس هايي را انتخاب کنيد که خيلي زياد پوشيده نشده باشند. لباس موردنظرتان را به خوبي بررسي کنيد تا اگر شکافتگي يا سابيدگي دارد به نام شما تمام نشود. اگر لباستان را چند ماهي قبل از عروسي انتخاب کرده ايد به صاحب لباس تأکيد کنيد که از چند روز پيش از عروسي شما به کسي کرايه ندهد.

تحت تاثير نظرات ديگران قرار نگيريد
هنگامي که به مزون لباس عروسي براي انتخاب لباس عروس خود مي‌رويد استفاده از نظرات و پيشنهادات دوستان و اقوام درجه يک در انتخاب لباس عروس يک کار متداول است. دانستن اينکه عروس چه مدل لباس را مي‌پسندد در اولويت انتخاب قرار دارد. اغلب اوقات دوستان و آشنايان از ديدن لباس عروس هيجان زده مي‌شوند و سلايق خود را تحميل مي‌کنند. سعي کنيد ضمن استفاده از نظرات آنها از سليقه و انتخاب خود غافل نشويد.

دوخت لباس عروس بر اساس سليقه خودتان و سپس فروش آن :
اين روش يکي از محبوب ترين روش هاي تهيه لباس عروس است. تا حدودي نيز اقتصادي تر از خريد لباس عروس است. شما مي توانيد لباس عروس خود را مطابق طرح دلخواه خود به يک خياط يا مزون سفارش دهيد. مزون ها لباس را با سايز شما و طرح دلخواه شما خواهند دوخت. اما قبل از اقدام به معامله ، با مزون مربوطه به توافق مي رسيد که بعد از عروسي ، لباس عروس را با قيمتي مناسب از شما خريداري کند. مزون ها معمولا اين لباس ها را براي اجاره به ديگر عروس خانم ها ، از شما خريداري ميکنند. به اين ترتيب شما با يک تير دو نشان زده ايد: هم يک لباس عروس دسته اول متناسب با طرح و سايز دلخواه خود تهيه کرده ايد و هم بخشي از هزينه را صرفه جويي کرده ايد.  اين کار هم به نفع شما هست هم به نفع مزون عروس.

Author: mehman
معرفی نویسنده

دیدگاه‌ها  

narges
0 narges
سلام.روز بخیر
واقعا ک منم خیلی حساسم
ی شب و باید ترکوند.
مرسی از راهنماییتون

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت