منتو دکور

لرنو وب

قیمت سئو و راهکارهای تشخیص هزینه ها و تعرفه های سئو

انتخاب و اعتماد به سئوکار و یا بستن قرارداد با شرکت ها یا افرادی که سئو سایت انجام میدهند کار بسیار دشواری شده چون از لحاظ درآمد شغل بسیار خوبی است و افراد زیادی را به سمت خود جذب میکند .

حال با اینکه افراد زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند پس رقابت هم بین افراد بالاست و بستن قرار داد سئو با قیمت مناسب و بازدهی بالا هم کار سختی است .

چگونه قرارداد سئو ببندیم ؟

اصلا چند نوع قرارداد سئو داریم ؟

کدامشان برای سایت من خوب است ؟

قراردادهای سئویی هم مثل خیلی از قراردادهای دیگر قیمت های مختلفی به نسبت به خدمات که ارائه میشود دارد و حالا به نسبت آپشنها و توافق های طرفین هزینه های بهینه سازی سایت تغییر میکند که همه ی این تعرفه های سئو بسته سئو کار است .

چه نوع قراردادی برای سایت خوب است ؟

چند مدل قرارداد سئو است، که باید بدانیم کدام یک از این قرارداد ها به نسبت به شرایط سایت، مقدار هزینه در نظر گرفته شده و آگاهی ما از سئو باید بسته شود تا سایت رشد کنند و به درآمد برسد.

انواع قرارداد سئو:

قرارداد کلی سئو

سئو تضمینی کلمه کلیدی

سئو تکنیکال و onpage

خدمات لینکسازی

افزایش ورودی گوگل

قرارداد مشاوره ای (ساعتی)

از بحث نوع قرارداد که بگذریم میرسیم به کلمات کلیدی و رقابت بینشان که خیلی در هزینه های سئو تاثیر گذار است .

چون کلمه ای با سرچ بالا نیازمند کار بسیار زیادی روی keyword دارد ولی کلمه ای که سرچی ندارد یا در طول ماه تعداد سرچ کمی دارد قیمت سئو هایشان هم با هم تفاوت دارد .

مثلا:

"تور استانبول" کلمه کلیدی به شدت رقابتی است که با روزها کار کردن بر روی کلمه کلیدی شاید بازهم امکان بالا آمدن وجود نداشته باشد و یا به سختی رتبه تغییر کند . ولی کلمه کلیدی "کیبورد قهوه ای" شاید با یک تغییر در متن و یا عنوان به راحتی رتبه هایش تغییر کند .

با این شرایط قطعا هزینه هایی که برای این دو محاسبه میشود یکی نیست و بسته به رقابتی بودن کلمه کلیدی هم بر هزینه بهینه سازی سایت تاثیر دارد .

برای مشاهده انواع قرارداد سئو اینجا را کلیک کنید .

 

 

 

 

Author: Super User
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت