منتو دکور

لرنو وب

خوش آمديد, مهمان
نام کاربری: پسورد: ذخيره
در این قسمت در مورد معرفی آرایشگاه های عروس در شهرهای مختلف و کیفیت کار آنها بحث می کنیم.

موضوع: تکنیک های پیرایش داماد

تکنیک های پیرایش داماد 8 سال 2 ماه قبل #14

  • saberi
  • saberi's Avatar
  • آفلاین
  • مدير انجمن
  • ارسال ها: 19
  • امتياز: 0
تکنیک های پیرایش داماد تکنیک های پیرایش داماد از نکات مهم در برگزاری مراسم عروسی است و باید به آرایش و پیرایش و گریم داماد هم توجه کرد.

چه موافق آرایش برای مردها باشین و چه مخالف، شب دامادی فقط یه شبه! این روزها بعضی آرایشگاههای مردانه، گریم و آرایش داماد رو به صورت ماهرانه ای انجام میدن تا در شب دامادی بهتر بنظر برسین. البته ناگفته نماند هزینه های قابل توجهی هم می گیرن.
در هر صورت نگران نباشین. آرایش داماد خیلی سخت نیست، مثل گریم بازیگراست و هیچکس متوجه استفاده از لوازم آرایشی تو صورتتون نمیشه. در اینجا نحوه آرایش داماد البته به صورت ساده رو براتون توضیح میدیم:

ابتدا ریش و سیبلتون رو بتراشین و اگه میخواین هر دو رو داشته باشین، باید دقت کنین که موقع کرم زدن، پودریشون نکنین.

کرم مرطوب کننده رو روی همه جای پوستتون البته به مقدار کم و یکدست بمالین طوریکه پوستتون نرم بشه اما چرب نشه.

کرم پودر هماهنگ با رنگ پوستتونو به مقدار خیلی کم و یکنواخت به کل صورتتون بمالین و ماساژ بدین. دقت کنین. دقت کنین کرم پودر مورد استفاده برای آقایون، براق و چرب نیست.

کرم پودر تیره رو به کناره های بینی و روی برجستگی بینیتون بمالین.

دستتونو روی صورتتون بذارین و وقتی استخوان گونه­تونو پیدا کردین، درست زیر گودی استخون گونه رو خیلی کم تیره کنین.

کرم پودر سفید رو زیر چشمهاتون و پودر فیکس رو به کل صورتتون البته به صورت یکنواخت بزنین.

یه مقدار خیلی کم ریمل به مژه هاتون بزنین طوری که فقط کمی مشکی به نظر بیان.

به طور معمول گریم صورت داماد به این دلیل انجام میشه که برای گرفتن عکس های جشن ازدواج تو آتلیه ، صورت داماد هماهنگ­تر با صورت عروس به نظر بیاد، چون به هر حال زیر نور فلاش دوربینهای عکاسی تمام خطوط و لکه­ها و دورنگی­های صورت بیشتر به چشم میان و ممکنه عکس با کیفیت مطلوب در نیاد.

موادی که برای گریم آقایان استفاده می شود به هیچ وجه به چشم نمی آید و کسی متوجه تغییر صورت آقایان با لوازم و مواد آرایشی نخواهد شد.
بیشتر محصولاتی که برای گریم آقایان ساخته می شود مرطوب کننده هستند تا چرب کننده.

این روزها برای آرایش آقایان، در جشن ازدواج، اغلب آنچه در آرایشگاه ها انجام می شود مانند خانم هاست. اول از یک پاک کننده مناسب برای پاک کردن آلودگی های سطح پوست استفاده می شود و سپس تونیک و مرطوب کننده روی پوست مالیده می شود. بهتر است هر سه این محصولات مانند پاک کننده، تونیک و مرطوب کننده از محصولاتی باشد که ویژه آقایان طراحی و ساخته شده است.


کرم پودر و یا پودری که برای یکنواخت کردن رنگ پوست صورت آقایان استفاده می شود، همان کرم پودر و پودرهایی است که برای صورت بانوان استفاده می شود با این تفاوت که چرب و براق نیست.
برای پوشاندن جای سبز ریش کرمی مخصوص به کار می رود که برای همین کار ساخته شده است و صورت را یکنواخت و یکدست می کند.


آخرین مرحله آرایش ترمیمی است که به وسیله آن انحناهای نامناسب صورت، با سایه و روشن اصلاح می شود و زاویه های بینی و چانه و فک بیشتر نمایان می شود. گاهی ابروها و چشم نیز به گونه ای کشیده می شوند که به هیچ وجه به نظر نمی آیند. البته تمام این مراحل، مراحل گریم یک مدل برای فیلم و یا تلویزیون است و ممکن است برای آرایش داماد یکی و یا چند تا از این مراحل انجام شود.
گاهی برخی از آقایان پوست لب هایشان خشک و پوسته پوسته است، در این صورت پوست های مرده را با یک مسواک بچه برمی دارند و سپس از یک مرطوب کننده و یا وازلین روی پوست لب استفاده می کنند.
آخرين ويرايش: 8 سال 2 ماه قبل توسط saberi.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
زمان ایجاد صفحه: 2.971 ثانیه

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت