منتو دکور

لرنو وب

خوش آمديد, مهمان
نام کاربری: پسورد: ذخيره
در این قسمت در مورد معرفی آرایشگاه های عروس در شهرهای مختلف و کیفیت کار آنها بحث می کنیم.

موضوع: آرایش زیبای عروس با گریم لب ها

آرایش زیبای عروس با گریم لب ها 8 سال 2 ماه قبل #18

  • saberi
  • saberi's Avatar
  • آفلاین
  • مدير انجمن
  • ارسال ها: 19
  • امتياز: 0
آرایش لب از حساس ترین کارهای متعادل سازی بشمار می آید و کوچکترین خطائی بشکل واضح خود را نشان میدهد لب در حالت طبیعی به شکلی دیده میشود که لب بالا و حاشیه لب پائین تیره تر است و روی لب پائین روشن ترمی باشد این قانون را در مورد لب های نرمال همیشه رعایت کنید بعد از اینکه خط دور لب را کشیدید با مداد لب ، لب بالا و حاشیه لب پائین را رنگ کنید سپس از رژ لبی با رنگ دو درجه روشن تر استفاده کنید برای برجستگی لب پائین میتوانید از برق لب نیز استفاده کنید بعد از تکمیل آرایش لب با یک قلم مو ظریف یک قاب روشن دور لب ایجاد کنید این کار جلوه و جوانی خاصی به لب شما میدهد .

قبل از بکار بردن رژ لب، لب ها باید تمیز و خشک باشد. قبل از بکار بردن رژ لب از کرم پودر و پودر آرایشی روی لب ها استفاده نمائید.

برای بهداششتی بودن بهتر است که یک کمی از رژ لب را بوسیله ی یک تیغه فلزی تمیز از روی رژ لب مورد نظر بردارید و با قلم مو رژ لب را زده.
هنگام زدن رژ لب، می توان انگشت کوچک خود را روی چانه فرد قرار داده تا در حین انجام کار دستتان ثابت بماند.
بهتر است رژهای انتخابی را کنار لب قرار داده تا رنگ دلخواه انتخاب شود.
لب ها به حالت لبخند کمی باز باشد.از گوشه خارجی لب بالا شروع کرده و بطرف وسط لب ادامه دهید. لب های پایین هم به همین شکل از گوشه داخلی به وسط.
رنگ خط لب باید با رژلب هماهنگی داشته باشد. برای خط انداختن دور لب باید از نوک قلم موکه به رژ آغشته شده استفاده نمود.
با قسمت پهن قلم مو برای کشیدن رژ لب استفاده شود. ابتدا خط لب و بعد رژ لب کشیده شود.
اگر بخواهید برق رژ لب گرفته شود و رژ با دوام تر شود، یک دستمال کاغذی روی لب ها قرار داده و بردارید و برای بار دوم از رژ لب استفاده شود. برای پوست و موی روشن رژ لب و رژ گونه براق و برای پوست های تیره رنگ های گرم و مات مناسب است.

قبل از زدن رژ لب باید لبها كاملا تمیز باشند. فوندیشن یا پورد معمولا روی لبها هم زده میشود.

زمانی که لب نسبت به چهره کوچک است و لب بالا با لب پایین فرق دارد و پشت لب بلند است باید چه کنیم :
لبی را که کوچکتر است باید بزرگتر کنیم در نتیجه شکاف یا هفت لب بالا را اضافه کرده و پشت لب را سایه ی تیره می زنیم .

افرادی که شکاف لب دارند ولی حجم خود لب کوچک است ( دهن گشاد است ولی لب کوچک ) :
باید از بغل ها به لب اضافه کنیم .به طور مثال افرادی که لبهایشان گوشه های افتاده دارد :گوشه ی لب بالا را که افتادگی دارد پر می کنیم و گوشه های پایین را سایه ی روشن پر می کنیم .

افرادی که لبهای نازک و قیطانی و بدون حجم دارند :
ابتدا کل لب را فون می زنیم سپس بر اساس خود لب به لب بالا و پایین اضافه می کنیم .

افرادی که لب بالایشان با لب پایین فرق می کند :
از دو رنگ رژ لب استفاده می کنیم . لبی که کوچک است از رژ لب تیره و لبی که بزرگ است از رژ لب روشن استفاده می کنیم ،رنگها در یک تن باشند .

لبهایی پهن اند(اصطلاحا سیاه پوستی) :
کل لب را فون می زنیم . بر اساس کل لب از لب بالا و پایین کم می کنیم . یعنی داخل لب اصلی خط لب می کشیم و از رژ لب روشن استفاده می کنیم.


مراحل گریم لب

قدم اول : با یک رژ لب چرب ولی بی رنگ لب را چرب کنید تا از نرم بودن و یک دست بودن لب مطمئن شوید این کار باعث می شود که لبهائی که خشک و پوسته پوسته هستند نرم و یکدست شوند .

قدم دوم: با یک اسفنج ،کمی کرم پودر روی لبها بزنید لبها را باز کرده و داخل تمام شکافها را بپوشانید این کار دو فایده دارد اول اینکه رنگ طبیعی لب شما در رنگ رژ لب تاثیر نمی گذارد دوم اینکه لب یکدست میشود .

قدم سوم: با قلم موی پودر زنی لبها را با پودر فیکس یا پودر سبک مخصوص چهره ، بپوشانید این کاربا گرفتن چربی اضافی لبها باعث دوام رژ لب شما میشود .

قدم چهارم : با یک مداد لب نوک تیز که رنگ آن شبیه رنگ لب شما یا رنگ رژ لب شما ست دور لب را خط بکشید ابتدا از شکاف لبها شروع کنید، سپس لب پائین و بعد از آن دوطرف لب بالارا خط بکشید توجه کنید اگر مداد لب شما بخوبی روی پوستتان خط نمی کشد آن را کف دستتان کمی گرم کنید ........

قدم پنجم : با قلم مو داخل لب را پرکنید توجه کنید تمام شکافهای لب بطور یکنواخت پر شود ‌‍؛ به یاد داشته باشید بهترین راه استفاده از رژلب قلم مو می باشد.

قدم ششم: اگر بخواهید دوام رژ لب شما بیشتر باشد یک دستمال کاغذی تا کنید بین لبانتان قرار دهید کمی فشار دهید بعد بردارید این کار باعث دوام رژ لب شما میشود اگر بخواهید که رنگ رژلب شما مات نباشد در انتهای کار از برق لب استفاده کنید .
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
زمان ایجاد صفحه: 0.433 ثانیه

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت