منتو دکور

لرنو وب

خوش آمديد, مهمان
نام کاربری: پسورد: ذخيره
در این قسمت در مورد معرفی آرایشگاه های عروس در شهرهای مختلف و کیفیت کار آنها بحث می کنیم.

موضوع: معیارهای انتخاب مناسب ترین آرایشگاه عروس

معیارهای انتخاب مناسب ترین آرایشگاه عروس 8 سال 3 ماه قبل #4

  • saberi
  • saberi's Avatar
  • آفلاین
  • مدير انجمن
  • ارسال ها: 19
  • امتياز: 0
انتخاب آرایشگاه عروس به‌دليل تاثير‌گذاري بر تمام فعاليت‌هاي عروس خانم توجه و دقت نظر بيشتري را مي‌طلبد.براي مجلسي كه ده‌ها مهمان در آن حضور دارند و براي ثبت لحظات اين شب باشكوه عكاس و فيلمبردار حرفه‌اي نيز دعوت شده‌اند، خيلي زيبا نيست كه چهره عروس خانم بدون درنظر گرفتن زيبايي‌هاي طبيعي آن و بدون كمك از هيچ ماده آرايشي و زيبايي، در برابر لنز دوربيني قرار بگيرد كه قرار است عكس‌هايش يادگاري زيباترين شب زندگي‌اش باشد.

در گذشته رسم بود که دختر در روز عروسی ابروهایش را بردارد، سرخاب سفیداب بزند، سرمه بکشد و برای مراسم آماده شود. اما این روزها آرایش عروس آنقدر پیچیده شده که برای انتخاب آرایشگر مناسب باید کلی وقت بگذارید و به آرایشگاه های مختلف سر بزنید تا گریموری حرفه ای را با مبلغ مناسب پیدا کنید. اگر درباره آرایش عروس اطلاع زیادی ندارید و تا روز عروسی تان فرصت زیادی نمانده، با کمک این توصیه ها می توانید آرایشگر مناسبی را انتخاب کنید.

عروس های آماده را ببینید

برای انتخاب آرایشگاه فقط به مشاهده آلبوم ها اکتفا نکنید. قبل از اینکه قرار داد ببندید از منشی آرایشگاه بپرسید که چه روزهایی عروس دارند و عروس خانم ها چه ساعتی آماده می شوند؟ در یکی از همان روزهابه همراه یک یا دو نفر دیگر به آرایشگاه بروید و آلبوم ها را با عروس های آماده شده مقایسه کنید. در انتخاب مدل های آلبوم از دخترخانم های زیبا و خوش چهره استفاده می شود و لباس و جواهرات گرانقیمت هم در بهتر شدن عکس ها تاثیر دارند. بعضی از آلبوم ها هم قدیمی هستند. گاهی اوقات روتوش عکس ها به قدری زیاد است که چهره واقعی عروس را نشان نمی دهد. در نتیجه این احتمال وجود دارد که وقتی عروس های آماده شده همان آرایشگر را می بینید، توی ذوق تان بخورد. به هر حال هنر آرایشگر خوب این است که با کمک گریم مناسب، زیبایی های چهره هر فردی را بیشتر به معرض نمایش بگذارد.


همان آرايشگر قديمي

مي‌توانيد اين بار كه به همان آرايشگاه هميشگي‌تان مي‌رويد، نگاهي به آلبوم‌هاي عروس‌هاي قبلي آن جا داشته باشيد و راجع به ميزان تغييرات و كارهاي صورت گرفته روي هركدام از آنها پرس و جو كنيد.

اين نخستين و ابتدايي‌ترين شيوه‌اي ا‌ست كه ممكن است به‌نظر ساده و پيش پا افتاده بيايد ولي نكته مهمي دارد كه كمتر به چشم مي‌آيد اينكه آرايشگر هميشگي شما، فرم چهره، رنگ پوست، مو، ميميك صورت و ديگر ويژگي‌هاي بارز چهره شما را بارها و بارها ديده است و به‌خوبي مي‌تواند حالات مختلف چهره شما را تجسم كند. اين امتياز ويژه فقط مختص بانويي است كه بارها موهاي شما را كوتاه يا رنگ كرده است و ابروهاي شما را آراسته و به شما انواع مختلف رنگ سايه را پيشنهاد داده پس از كنار اين پيشنهاد بي‌تفاوت نگذريد.


آرایش خوب را تشخیص دهید


هنگام مراجعه به چند آرایشگاه و مشاهده عروس ها و آلبوم های مختلف شاید کمی گیج شوید و از خودتان بپرسید:«از کجا بفهمم کدام آرایشگر کارش بهتر است؟» در اینجا چند فوت کوزه گری را به شما یاد می دهیم تا با نگاه تخصصی تری عروس ها را ببینید و با اطمینان بیشتر آرایشگرتان را انتخاب کنید. پس به این معیارهای آرایش خوب و متناسب با شکل صورت توجه کنید.
رنگ آرایش هر فردی به رنگ چشم، مو و پوست بستگی دارد و آرایش عروس تا حدودی سلیقه ای ست. بنابراین به سلیقه آرایشگر دقت کنید.
کرم پودرها و رژ گونه هایی به رنگ هلویی، صورتی چرک، طلایی ، بژ و مسی برای پوست های تیره و برنز مناسب تر هستند. بهتر است پوست های روشن رنگ های تند تری داشته باشند. اگر متوجه شدید که آرایشگر، یک عروس سفید پوست را با رنگ های صورتی کمرنگ و طلایی آرایش کرده بدانید که در کارش زیاد وارد نیست چون این رنگ ها صورت را بی حال نشان می دهند.
هنر آرایشگر خوب این است که صورت های چاق و گرد را لاغر ترکند. در این حالت با کارکردن روی گونه ها، زیر گردن و غبغب ، صورت کشیده تر به نظر می آید.
آرایش صورت های کشیده و لاغر باید طوری باشد که استخوان گونه ها بیش از حد بیرون نزند. انتخاب رژ گونه های خط دار برای این صورت ها اشتباه محض است و از بی تجربگی آرایشگر حکایت می کند.

یک آرایشگر حرفه ای به خوبی می داند که باید چشم های درشت و برجسته را با سایه های تیره آرایش کند تا برجستگی چشم ها کمتر شود. این روزها گریمور های با سلیقه برای آرایش بخش پایینی چشم از خط چشم استفاده نمی کنند و به جای آن چشم را با سایه های سیاه یا دودی آرایش می کنند تا چشم های عروس آرایش شیک و امروزی تری داشته باشد.فردی که چشم های ریز دارد باید برای آرایش چشم های او از سایه های روشن استفاده شود و بهتر است سایه ها به هم متصل نباشند تا چشم ها بازتر به نظر بیایند. در مورد افرادی که چشم های درشت دارند هم استفاده از سایه های تیره برجستگی چشم ها را کاهش می دهد.

ترافيك را فراموش نكنيد

در انتخاب آرايشگاه به فاصله آن تا آتليه عكاسي، گلفروشي و سالن عروسي توجه داشته باشيد چون دوري اين مكان‌ها از هم باعث مي‌شود مدت زمان زيادي را در ترافيك بمانيد و آرايش صورت يا موي‌تان به هم بريزد. شب قبل از مراسم يا چند روز جلوتر همراه آقا داماد يك بار تا آرايشگاه برويد تا ايشان محل آرايشگاه را بشناسد. خيلي مواقع پيش مي‌آيد كه آدرس اشتباه به داماد مي‌دهند و همين باعث استرس و نگراني هر 2 نفر شما خواهد شد.



با قيمت‌ها آشنا شويد

انتخاب سالن زيبايي كه بتواند نظر و خواسته شما را تامين كند و در عين حال مناسب‌ترين قيمت را داشته باشد كار سختي نيست ولي كمي حوصله و زمان مي‌خواهد. نرخي كه سالن‌ها ارائه مي‌دهند بايد بر اساس نرخ مصوب اتحاديه باشد ولي متاسفانه كمتر پيش مي‌آيد كه كاملا بر همان اساس جلو بروند. كمترين مبلغي كه در منطقه شمالي تهران براي آرايش عروس مطالبه مي‌شود 450 هزار تومان از يك سالن زيبايي حوالي سعادت آباد است و بالاترين قيمت هم نزديك 3 ميليون تومان براي سالن زيبايي حوالي خيابان الهيه است.خدماتي كه در اين پكيج به عروس خانم ارائه مي‌شود شامل خدمات پوستي و زيبايي قبل از مراسم است تا پايان مراسم پاتختي؛ پاكسازي پوست، تقويت و ويتامينه مو و پوست، زيبايي ناخن‌ها، تغيير رنگ و حالت مو، آرايش و گريم روز مراسم و...
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
زمان ایجاد صفحه: 0.051 ثانیه

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت