منتو دکور

لرنو وب

خوش آمديد, مهمان
نام کاربری: پسورد: ذخيره
در این قسمت در مورد معرفی شرکتهای ارائه دهنده خدمات تشریفات مجالس و تشریفات عروسی در شهرهای مختلف و کیفیت کار آنها بحث می کنیم.

موضوع: نحوه برگزاری مراسم ازدواج موفق

نحوه برگزاری مراسم ازدواج موفق 8 سال 2 ماه قبل #6

  • saberi
  • saberi's Avatar
  • آفلاین
  • مدير انجمن
  • ارسال ها: 19
  • امتياز: 0
توجه به برخی نکات ساده به زوج های جوان در برگزاری مراسم ازدواج موفق کمک میکند و عروس و داماد میتوانند زندگی خود را به زیبایی و با خوشبختی شروع کنند.

از مواردی که باید به آن توجه کرد تا جوانان بتوانند ازدواجی آسان داشته باشند، چشم پوشی از آداب و رسوم دست و پاگیر است؛ رسومی مانند خرید هدیه های گران قیمت به مناسبت ها و بهانه های مختلف برای عروس یا داماد از سوی خانواده ها که گاهی اوقات شرایط را برای عروس و داماد سخت می کنند، چون این کار علاوه بر تلخکامی دوران شیرین نامزدی، هزینه های اضافی به دو طرف تحمیل می کند.

علاوه بر هزینه های مربوط به مراسم عروسی، از دیگر مشکلاتی که جوانان و خانواده ها با آن دست به گریبانند. مبالغ بالایی است که برای برپایی مراسم قبل از جشن عروسی و پس از آن هزینه می شود، در حالی که بهتر است به کیفیت مراسم ازدواج توجه شود نه کمیت آن.

اصلاً چه لزومی دارد چندین مراسم پیاپی مانند نامزدی، عقد کنان، حنابندان، عروسی، پاتختی و پاگشا آن هم در تالارهای مجلل و دعوت از مهمانان بسیار داشته باشیم، در حالی که فقط با برپایی یک مراسم آبرومند می توانیم آغاز زندگی مان را جشن بگیریم. در این صورت نه زمینه فشارهای روحی و روانی فراهم می شود و نه زمینه اختلافات ماندگار. علاوه بر این تعداد مهمانان را هم می توان کم کرد تا فشار کمتری به داماد تحمیل شود.

به جای صرف هزینه های بالا و تهیه لوازم با مارک های خارجی، از مارک ها و برندهای استاندارد داخلی که از لحاظ کارایی با برندهای خارجی برابری می کنند استفاده کنید. زیرا برخی تولیدات داخلی علاوه بر اینکه قیمت بسیار مناسبی دارند، از کیفیت و امکانات اجناس خارجی برخوردارند

لباس عروس پس از جشن بایگانی می‌شود و سال‌های سال در گنجه خاك می‌خورد، بیشتر عروس خانوم‌های منصف ترجیح می‌دهند، لباس عروس را برای شب عروسی اجاره كنند تا آنكه بخرند. مزون‌های لباس عروس پراكنده در شهر هم برای پاسخ به این تقاضا، با توجه به سلیقه عروس و سایز او لباسی تهیه می‌كنند و برای یك شب به او اجاره می‌دهند. لازم نیست لباسی تهیه کنید افراد فامیل دوست داشته باشند،عروس و داماد و یک عکس یادگاری مهم است.

كارت عروسی هم یكی دیگر از مواردی است كه برای سفارش کم دقت کنید تا هم یادگاری با ارزشی باشد هم هزینه هنگفتی نداده باشید. نوع کارت عروسی خود را براساس سایز بزرگ بودن و در چشم بودن و موارد دیگر اتنخاب نکنید.کارت های عروسی پس از مراسم دور ریخته می شوند.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
زمان ایجاد صفحه: 0.140 ثانیه

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت